پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262013
هيچ قدرتي نمي‌تواند کشورمان را از مسير پيشرفت باز دارد
تاریخ انتشار : 1402/11/21
نمایش : 523
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت:مردم غيور ايران اسلامي با شرکت گستره در راهپيمايي ۲۲ بهمن به اسکتبار نشان ميدند که هيچ قدرتي نمي‌تواند کشورمان را از مسير پيشرفت باز دارد و شرکت گسترده در اين رويداد ملي اقتدار آفرين و اميد آفرين خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، صولت مرتضوي صبح شنبه در مراسم اختتاميه دومين اجلاس سرداران، فرماندهان و شهداي شهرستان فارسان با بيان اينکه ۹۸۰ هزار مستمري بگير سازمان بهزيستي در سالهاي گذشته امروز به بالاي يک ميليون و پانصد هزار نفر رسيده‌اند که خدمات دريافت مي‌کنند، اظهار کرد: طرح جديد کالا برگ الکترونيکي قشر آسيب پذير جامعه از جمله مددجويان کميته امداد و بهزيستي اجرا شده است و قشر کارگران هم از حمايت‌هاي بيشتري در سال آينده برخوردار حل مي‌شود.

وي گفت: با وجود تمام پيشرفت‌ها اما در بخش اقتصادي و معيشتي مشکلات وجود دارد اما دولت به دنبال رفع آن است و طرح‌هاي حمايتي اجرا خواهد شد، تا سفره مردم رنگين‌تر شود.

صولت مرتضوي با تبريک دهه مبارک فجر و چهل و چهارمين سالروز پيروزي انقلاب گفت: امام راحل با نهضت انقلاب اسلامي بساط فساد و وابستگي رژيم طاغوت را برچيدند و کشور را از ظلم استکبار رهانيدند.

وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي با اشاره به دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي گفت: جوانان برومند ايران اسلامي با ساخت ماهواره‌هاي پيشرفته و قرار دادن آن در مدار فضا، درمان بيماري‌ها با سلول‌هاي بنيادي، توليد علم در زمينه نانو، زيست فناوري و پيشرفت‌هاي عمراني و خدماتي گام‌هاي بلندي در مسير توسعه و پيشرفت برداشته شده است.

وي گفت: امنيت کشور در ميان جنگ افروزي‌هاي رژيم منحوس صهيونيستي و آمريکاي جنايتکار مديون رهبري داهيانه آيت الله خامنه اي و رشادتهاي سربازان ايران اسلامي در دفاع از ايران اسلامي است.

صولت مرتضوي به جنايات رژيم صهيونيستي به کشتار بي رحمانه مردم مظلوم غزه بخصوص کودکان و زنان اشاره کرد و گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران با اقتدار از آرمان‌هاي اسلام که همان دفاع از مسلمانان مظلوم جهان پشتيباني مي‌کند.

وي به دو حماسه ملي پيش رو تا ۱۱ اسفند امسال اشاره کرد و گفت: مردم غيور ايران اسلامي با شرکت گستره در راهپيمايي ۲۲ بهمن به اسکتبار نشان ميدند که هيچ قدرتي نمي‌تواند کشورمان را از مسير پيشرفت باز دارد و شرکت گسترده در اين رويداد ملي اقتدار آفرين و اميد آفرين خواهد بود.

وي همچنين به اهميت شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: بنابرفرمايش مقام معظم رهبري مبني بر لزوم مشارکت حداکثري دربرگيري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري بايد ملت ايران پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند تا کشور را از چشم طمع دشمنان مصون کنند.

وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي گفت: بستر رقابت براي تصدي نمايندگي مردم در مجلس شوراي اسلامي فراهم است و ۱۵ هزار نفر در کشور براي ورود به مجلس رقابت مي‌کنند و اميد است با شرکت گستره در اين انتخابات بارديگر شور و نشاط سياسي مردم به رخ جهانيان کشيده شود.

انتهاي خبر/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html